wtorek, 5 sierpnia 2014

częstomocz, częste oddawanie moczu, ból podczas załatwiania, zapalenie dróg moczowych, Urofuraginum skład cena

Częstym piciem kawy załatwiłam się. Bolało jak diabli. Chodziłam po kilka razy w ciągu godziny. Potworne pieczenie. Odstawiłam kawę, wspomogłam się czopkami Vagical, nic nie pomogło. Piwo owszem pomogło ale zadziałało jak środek przeciwbólowy. Rano ból powrócił i częste oddawanie moczu też. Zaczęłam jeść żurawinę i kupiłam w aptece urofuraginum bo tylko to zapamiętałam z reklamy, że działa. Zadziałało po 3 godzinach. Po 2 dniach odstawiłam tabletki.

Skład: Furagina, skrobia kukurydziana, sacharoza, krzemionka koloidalna bezwodna, kwas stearynowy. Czyli nie jest źle.

Cena internetowa: ok.8zł, cena w aptece 16,50zł

Czy skuteczne? Bardzo! Tylko nie wiem czy żurawina czy urofuragina.

Pozdrawiam
Mama Tester

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz