piątek, 29 sierpnia 2014

Makaron Barilla na Lasagne gotować czy nie?

Producent informuje na opakowaniu, że makaronu na Lasagnie nie trzeba gotować, wystarczy przed włożeniem do brytwanki wysmarować sosem beszamelowym i bolognese.

Uwaga: nie wierz w to i podgotuj makaron (ok. 4min) przed przystąpieniem do gotowania lasagni. 
Makaron naprawdę dobry jakościowo z semioliny a nie ze zwykłej mąki jednak należy go wygotować.

W weekend chciałam zabłysnąć przed teściową... chciałam przygotować lasagnie. Dotychczas gotowałam makaro, zasugerowałam się informacją na opakowaniu i po 20 minut pieczenia, makaron zaczal twardniec, musiałam szybko wyrzucić wszystko z brytwanki, zetrzec mięso z sosami z makaronu, podgotować makaron, poprzekładać od nowa do brytwanki i zapiekać raz jeszcze. Udało się :) ale ile mnie to nerwów kosztowało.

Pozdrawiam
Mama Tester

3 komentarze:

  1. A u mnie bez gotowania jest rewelacja. Może inny sposob robienia lasagne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie bez gotowania jest rewelacja. Może inny sposob robienia lasagne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam nastepnym razem zrobic bez gotowania ale zrobic jak stara receptura włoska mowi. Przygotowac wszystko ciepły sos bolognese i besamel. Beszamel wylewa pani na dno i zatapia makaron na to bolognese ser mkaron i tak dalej z 3 razy na góre reszte beszamelu. Tak musi postac z 15 minut przed włozeniem do piekarnika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń