czwartek, 30 października 2014

Njalepszy szampon przeciwłupieżowy

Edit: wybierzcie jak najbardziej przeźroczysty, bezbarwny szampon np. biolaven oragnic. Przed umyciem włosów  zróbcie płukankę z octu jabłkowego 1:1 np. 100ml octu=100ml wody, pozostawcie na włosach 20 min i wymyjcie włosy szamponem. Terapię stosować przez ok. 2-3 tygodni. Nawet największa skorupa na głowie znika.


Pisałam już o uczuleniu SLS, SLES. Pisałam, że Head ^ Shoulders jest najlepszy ale... owszem zawiera SLS niby nie ma po nim łupieżu ale przetłuszcza się potwornie skóra głowy! Włosy rano wymyte, wieczorem są tłuste i matowe.  Wypróbowałam szampon HIPP dla niemowląt. Nie zawiera SLS, kosztuje 10,90 zł w Rossmanie czy w aptece Gemmini. Myje juz 2 tydzień a łupieżu brak. Włosy lśniące, nie przetłusczają się. Myję włosy co 2 dni.

Pozdrawiam
Mama Tester

1 komentarz:

  1. Już wiem dlaczego jak byłam mała mama przukała mi głowę letnią wodą z octem a potem po kilkunastu minutach myła

    OdpowiedzUsuń