czwartek, 6 lutego 2014

Test laktatorów część II

Sobota, późnym wieczorem, wzięłam się za rozebranie laktatora firmy Avent i dokładne mycie poszczególnych jego części. Na swoje nieszczęście miałam zdjęty korek w umywalce i koreczek z lokatora wpadł do rury. Mimo szybkiej akcji mojego męża i rozkręcenia przez niego rury, nie udało nam się odzyskać koreczka, tym samym laktator mogłam wyrzucić na śmietnik. Bez tej malusieńkiej części laktator nie nadaje się do użytku. Z samego rana musiałam zająć się poszukiwaniami nowego spzrętu. To nie jest takie hop siup. Sklepy nie zaopatrują się we wszystkie możliwe marki i typy laktatorów. Większość jest na zamówienie. W aptekach dostępne są niewygodne madela lub też na pompkę (bo są najtańsze). Większość klientów kieruję się ceną przy zakupie dlatego najpierw muszą się sparzyć zanim kupią właściwy sprzęt dla siebie.

Chciałam zakupić jeden z poniższych laktatorów wg mnie najlepszych, niezawodnych:
Canpol Laktator Manualny Easystart 12/203 (78zł)
Lovi Laktator Senso 16/202  (119zł)
Simed Laktator Ręczny Lakta Mila Rm-3 (33,80zł + koszty wysyłki)

Niestety jeśli chcesz zaopatrzyć się w laktator na „już”, nie koniecznie jest dostępny w  zwykłym sklepie. Jeśli już jest to musisz czekać na realizację zamówienia od 24h wzwyż. Dlatego jeśli możesz zaopatrz się dużo wcześniej. Najwyżej jeśli nie użyjesz, odsprzedasz go jako nowy ale nie będziesz musiała przechodzić przez to przez co ja przechodziłam.
Sobota piersi nabrzmiałe po całej nocy. Dziecko wyje z głodu, nie chce jeść z piersi. Ja wyję z bólu bo nie mam jak się pozbyć pokarmu. Musze przygotowywać mieszankę Bebilon dla dziecka.

Obdzwoniłam kilka sklepów i miałam do wyboru:

Avent Isis VIA Scf 310/12 (168zł) – laktator Avent miałam przetestowany (ten był nieco inny  ale w czym mógł być gorszy?). Jako, że nie było żadnych laktatorów z mojej listy, zdecydowałam się na zakup właśnie tego laktatora. Laktator wyposażony w części zamienne (koreczki, nasadki) oraz przydatne pojemniki do przechowywania mleka oraz nasadki do butelek (do karmienia). Wszystko super ale cena troszkę nieadekwatna do jakości. Laktator skrzypi. Podczas odciągania pokarmu często trzeba zwilżać w środku gumową nasadkę, żeby przestał skrzypieć. Pojemniczki do przechowania mleka nadają się jedynie do lodówki. Nie polecam przewozić mleka w tych pojemnikach. Pojemniki są nie szczelne. Zabrałam ze sobą odciągnięty pokarm do znajomych. Efekt. Szybko musieliśmy się ewakuować do domu. Całe mleko rozlało się w torbie a dziecko nie miało co jeść. Do laktatora musiałam przełożyć ze starego laktatora pojemnik ponieważ pojemniki z zestawu są nieszczelne i laktator nie ma ssania. Ocena: 1/5  Jeśli masz już kupić laktator Avent kup Isis Laktator Ręczny Scf 310/20 (119zł), koniecznie jednak sprawdź czy w zestawie ma części zamienne.



Nuby, Laktator ręczny Comfort, zestaw (78zł) - bardzo dobrze wykonany. Praktyczny. W zestawie mamy zapasowe części, butelki do karmienia, do przechowywania pokarmu. Nasadka bardzo dobrze wyprofilowana. Sprzęt dobrze się trzyma w ręce, wygodny, nie skrzypi. Wizualnie lepiej wykonany i praktyczniejszy od Laktatora Avent. Cena jak za cały zestaw symboliczna. Gdybym mogła cofnąć czas kupiłabym właśnie ten laktator zamiast Avent. Ocena 5/5



Ameda, Laktator ręczny, woreczki i wkładki laktacyjne, zestaw (ok. 99zł). Jest nieco inny od pozostałych laktatorów z jakimi miałam do czynienia jednak bardzo dobrze się go obsługuje. Jakość wykonania bardzo dobra. Wygodny. Na youtube można zobaczyć jak wygląda obsługa laktatora. Dla mnie ocena 5/5.  

Pozdrawiam,
Mama Tester

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz