środa, 26 marca 2014

Problemy skórne twarzy, głowy, rąk. Detergenty, szampon idealny i domowe SPA

Podaruj sobie odrobinę luksusu. Pisałam już na swoim blogu o uczulających wszechobecnych w kosmetykach detergentach: SLS i SLES i jak ważne jest byśmy jak najmniej miały z tymi detergentami do czynienia. Wszak chodzi również o nasze dzieci, które dotykają nas, przytulają się do nas. Pisałam również o swoim problemie z łupieżem. Odkąd dowiedziałam się, że jestem w ciąży starałam się wybierać produkty bezpieczne czyli takie, które były przeznaczone dla dzieci lub dla mam w ciąży. Po narodzinach dziecko miało całe ciałko w prosakach a mi wraz ze schodzeniem hormonów pojawiły się problemy skórne. Skóra w okolicach czoła była w czerwonych plamkach z łuszczącą się skórą, potworny łupież, ręce jak papier ścierny z czerwonym zaczerwieniem.  Produkty, które aż wstyd polecałam na blogu (Szampon Dzidziuś. Dziś już myje nim podłogę) okazały się o tyłek rozbić. Kupiłam Nizoral nic nie pomógł wręcz nasilił uczulenie ale on ma SLS w składzie! Zaczęłam szukać po sieci produktów bezpiecznych i o dziwo jak nie SLS, SLES to inne silne detergenty w składzie. Najdelikatniejsze detergenty to te z końcówką Glucoside (Coco Glucoside, Lauryl Glucoside i Capryl Glucoside) oraz Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate.

Naprawdę dużo czasu poświeciłam na poszukiwania i o to efekty:
Z szamponów tylko Eco Cosmetics nie zawiera silnych detergentów a naturalne, łagodne dla skóry środki myjące. O dziwo po jednym umyciu nie mam łupieżu, to po pierwsze. Po drugie włosy są lekkie, niczym nie obciążone, gładkie. Mąż nie mógł uwierzyć ja z resztą też. Szampon kupiłam za: 24,90zł  




Mydełka czekoladowe i lawendowe firmy Lass, czyli domowe SPA J Skóra pachnie kadzidełkami. Nie każdemu zapach może odpowiadać ale mydełka w składzie mają same naturalne olejki. Skóra nie jest wyschnięta a przyjemna w dotyku. 
Mydełko nie jest może tanie bo kosztuje 9,99zł ale warte swojej ceny. Dziś mąż może nazywać mnie czekoladową panienką J





Dodatkowo zakupiłam pomadkę do ust z firmy Eco Cosmetic za 9,90zł. Bezpieczna (przecież ją zjadamy :)),  daje błyskawiczną ulgę ustom. Polecam.

Dbajcie o siebie mamy bo tak nie wiele dla siebie już mamy ;)

Zakupów dokonałam w sklepie:
http://allegro.pl/my_page.php?uid=26938486

Szampony dla dzieci i dla dorosłych, w których w składzie mają tylko delikatne substancje myjące, nie powodujące uczuleń, wysuszeń skóry, etc. Są pozbawione konserwantów, PEG, SLS, SLES i innych to:
Linomag żel do mycia ciała i głowy
Rossmann, Babydream, Shampoo
Pat&Rub Szampon i płyn do mycia dla niemowląt i dzieci
HiPP Babysanft, Szampon dla dzieci
Atoperal Baby, szampon, dla dzieci i niemowląt

Do rąk, twarzy, ciała najlepszy na świecie jest zwykły olej kokosowy. Piękna skóra  i ślicznie się po nim pachnie! na etja.pl można kupić 150ml /15zł. Jest to bardzo dobry zakup!

Zachęcam do przeczytania:
http://testermam.blogspot.com/2014/04/test-olejki-pieknosci-olejki-olejek.html

Pozdrawiam
Mama Tester


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz