czwartek, 6 marca 2014

Test: Clementoni projektor pozytywka dla niemowlaka 0+ must have


Projektor-pozytywka to coś co mogę bez problemu zakwalifikować  do grupy produktów must have.
Moja córka wraz z wiekiem (ha, jak to brzmi)…Chodzi mi o to, że w ciągu dnia córka coraz więcej czasu spędza na zabawach, oglądaniu, poznawaniu. Jeśli mnie nie ma w pobliżu zaczyna marudzić, po chwili marudzenie przeobraża się w krzyk a następnie w płacz. Żeby małą uspokoić musze poświęcić trochę cennego czasu. Postanowiłam przetestować projektor pozytywkę. Myślałam o tym wcześniej niemniej jednak uważałam, że jest to zbędny gadget. Po którymś dniu krzyków i marudzenia stwierdziłam, że nie kosztuje to majątku więc kupiłam za całe 34zł+12zł koszty przesyłki. Tak tanio ponieważ egzemplarz był powystawowy.


Od wczoraj testujemy i powiem tylko tyle. W 100% spełnia moje oczekiwania. Jakie funkcje posiada:
1. Ustawianie muzyki na 5min, 10min, 15min po upływie, których sam się wyłącza
2. Projektor, ale z niego raczej się nie korzysta. Owszem wyświetla się w zależności od ustawienia np. na suficie myszka Mickey. Jednak córka bardziej skupia się na tym skąd dobiega muzyka i rozgląda się na boki. Dotyka pozytywki pociąga za jej boki. Cieszy się do niej śmieje, po czym pięknie zasypia.
3. Można wybrać muzykę wraz z projektorem lub samą muzykę.  Jakie kawałki można usłyszeć: 6 klasycznych kołysanek i 24 utwory klasyczne (wpadające w ucho) m.innymi: Mozarta, Beethovena, Chopina.
4. Ustawić głośność 

Super, super, super. Codziennie był problem od godziny 21:00 jak małą uśpić, gdzie mała musiała pokrzyczeć, pomarudzić. Teraz puszczam pozytywkę wyjdę z pokoju by posprzątać jak wracam już śpi. W dzień bawi się pozytywką, dotyka, pociąga, cieszy się do niej.

Polecam. Gdzie kupiłam? Na allegro od użytkownika:
W swoim sklepie ma dużo rzeczy dla dzieci w niskich cenach.

Koleżanka ma córke 18 miesięczną. Kiedy pochwaliłam się jej swoim nabytkiem również przyznała, że od 2 tygodni testuje projektor na swojej córeczce. Też jest zadowolona tylko nie wiem jakiej firmy posiada projektor.

Bardzo się cieszę.

Pozdrawiam
Mama Tester


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz