wtorek, 4 marca 2014

Test: Krem-żel na opuchnięte nogi stopy Dzidziuś / Spuchnięte nogi stopy w czasie ciąży.

Od około 7 miesiąca ciąży zaczęły mi puchnąć stopy potem już całe nogi. W 8 miesiącu bałam się chodzić. Tenisówki tzw „Czeszki” doskonałe sprawdzające się na letnią porę ciąży, nie wytrzymały napięcia i rozerwały się podczas jednego ze spacerów. Wtedy wiedziałam, że czas zmienić obuwie na rozmiar większy. Co lekarz poradził, kiedy zgłosiłam mu swój problem. Popatrzył na mnie i powiedział: Wie Pani co? Nogi nie wyglądają tak strasznie jak u innych kobiet. Niech Pani odpoczywa.

Chodzi o to, że woda zaczyna się gromadzić w Twoim organizmie, dodatkowo rosnące dziecko w brzuchu zaczyna uciskać żyły (a przede wszystkim żyłę główną) transportujące krew z nóg z powrotem do serca. Spowalnia to przepływ krwi z kończyn. Osobiście kiedy kładłam się spać ustawiałam pod nogi poduchę z wsadem ze styropianu. Rano po opuchliźnie nie było śladu. Pod wieczór pojawiała się na nowo. 
Używałam też kremu na opuchnięte nogi (kupiony na stronie producenta http://www.pollena.com.pl/dzidzius-dla-mamy/hipoalergiczny-krem-zel-do-opuchnietych-nog-i-stop-dzidzius-dla-mamy.html). 

Nie zagraża on ciąży bo w składzie nie znajdziemy, żadnych szkodliwych substancji, parabenów, silikonów, alergenów, etc., a jedynie składniki pochodzenia roślinnego.
 Nie pomagał w zmniejszaniu opuchlizny ale dawał przyjemne uczucie chłodu.  Po ciąży wcale opuchlizna nie zeszła, utrzymywała się jeszcze około miesiąca. Jak dla mnie używanie żelu było czystą przyjemnością.
Pozdrawiam,
Mama Tester

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz