niedziela, 13 kwietnia 2014

Niemowlę patrzy w jedną stronę, zasypia w z główką w jedną stronę. Co zrobić kiedy dziecko preferuje jedną stronę.

Miałam z tym duży problem. Mała spała z główką ułożoną w lewą stronę. Co próbowałam przekręcić, to ona bach i przekręcała główkę w lewo. Lekarz przestraszył mnie, że może to doprowadzić do zdeformowania czaszki noworodka. Co zrobiłam. Kupiłam na allegro za śmieszne pieniądze naklejki na ścianę oraz gwiazdki fluorescencyjne na sufit, nad łóżeczko. Mała z zaciekawieniem patrzyła na nie, próbowała sięgać po naklejki i zasypiała już z główką ułożoną na prawą stronę. Jak za bardzo się patrzyła w prawo to przekręcałam ją do góry nogami i już patrzyła na naklejki lewą stroną. Zakup za kilka złotych w moim przypadku sprawdził się idealnie.

Gdzie kupiłam naklejki: za ok. 5zł (nie pamiętam dokładnie): w sklepie JULNATA (wg mnie super sprzedawca)
2 arkusze o wysokości 54cm i szerokości 37cm. Zużyłam tylko jeden arkusz. Naklejki są naprawdę bycze.  Z dobrego, trwałego materiału, który dobrze trzyma się ściany i można go myć ścierką z wodą.  U tego sprzedawcy warto kupić ubranka dla dzieci. To są ubranka z bon prix, za naprawdę grosze a ich jakość rewelacyjna. Taniej wychodzą zakupy u tego sprzedawcy niż w sklepach z tanią odzieżą. Nigdy się na tym sprzedawcy nie zawiodłam.




Naklejki fluorescencyjne z gwiazdkami  kupiłam w sklepie:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=26769834
za 4,99zł/opakowanie. Wymiary opakowania 30cmx29cm. Nad łóżeczkiem przykleiłam tylko kilka z całego opakowania. Resztę przy zegarze ;) kiedy mała płakała w nocy nie musiałam włączać światła a gwiazdki oświetlały mi zegar i wiedziałam, która jest godzina. Dostawa błyskawicznie była zrealizowana. Na początku się przestraszyłam, że naklejki (to jest grubszy plastik) nie świecą ale w nocy, bajka. Mamy też naklejone gwiazdki nad naszym łóżkiem. Nie wygląda to tandetnie bo w dzień ich się nie zauważa.


Edit: Błagam, drogie mamy uważajcie na swoje maluchy. Ostatnio będąc w przychodni widziałam chłopczyka 7 miesięcznego ze spłaszczoną główką. Tak jakby pół czaszki dziecku obcięto. Proszę was. Pilnujcie maluchy. Dbajcie o ich właściwy rozwój! 

Pozdrawiam

Mama Tester

1 komentarz: