piątek, 4 kwietnia 2014

Recenzja wózka / wózek Bebetto Magelan opinia opinie zdjęcia

W dniu dzisiejszym dotarła do mnie paczuszka a wraz z nią wózek Bebetto Magelan. Bałam się, że będzie to wózeczek jak dla lalek typu Graco Mirrage, a to jest wózek, który dopasuje się i do małego dziecka, i do dużego dziecka, do niskiego rodzica, i do wysokiego rodzica. Klik, klik i dopasowuje się raz, dwa.  

Jakość wykonania bardzo dobra. Nie jest to wózek szmacianka a kawał dobrego materiału. Siedzisko dla dziecka dodatkowo od spodu materiału jest zabezpieczone gąbką lub czymś podobnym. Bardzo ładne żywe kolory.

Na początku miałam problem z rozłożeniem wózka ale weszłam na youtube oglądnęłam filmik instrukcyjny i rozłożenie zajęło mi maksymalnie 2 minuty.  Producent ani trochę nie przekłamuje wózka w reklamach.
https://www.youtube.com/watch?v=fshnBZyfflI

Pierwsze wrażenie? Jestem pod ogromnym wrażeniem.

Wózek lekki, lekko się prowadzi. Bardzo zwrotny.

Z tyłu kieszonka na drobne rzeczy. Można ją rozpiąć i mieć widok na dziecko.


lub 



Daszek po całkowitym rozłożeniu: praktycznie odsłonięte są tylko nóżki dziecka. Można zdjąć całkowicie daszek i to błyskawicznie.



Podpórka na rączki – cieszę się, że jest to miękka podpórka a nie plastikowy blat a’la bufet. Dziecko może wyłożyć sobie rączki, nóżki, nie pokusi się o wyrzucenie butelki z piciem. Można na niej wpiąć kilka drobnych zabawek. Można kliknięciem wyregulować pod dziecko.


Szerokie siedzisko sprawia, że dziecko może się jeszcze powyciągać, porozciągać rączkami. Co prawda dzieci i ryby głosu nie mają ale to nie oznacza, że mają się czuć ściśnięte w wózku jak sardynka w puszcze. Na szybko zrobiłam zdjęcie - nie ustawiłam dobrze dziecka, nie założyłam podpórki na rączki. Dziecko ma wg mnie i mojego metra 69cm wg pielęgniarki 66cm/8,5kg. 


Hamulec – bardzo wygodny. Nie trzeba się schylać, wystarczy stopą nacisnąć. Skutecznie blokuje koła.

Kosz na zakupy - spokojnie zmieścił się mój 5kg kot i jeszcze miał dużo miejsca. Przejażdżka bardzo mu się podobała. Nie szurał pupą po ziemi ;)

Pokrowiec na nóżki – jest w porządku. Inne mamy piszą, że są szczeliny przez, które podwiewa wiatr. Proszę pamiętać, że jest to wózek spacerowy a nie wózek 3w1 więc jest troszkę inna konstrukcja wózka, dlatego pokrowiec ciut inaczej się wpina, nie wsuwa jak w wózkach 3w1. Pokrowiec jest ciepły podszyty gąbką. Nie martwię się, że dziecku będzie zimno.

Koła – przednie skrętne, tylne nie. Bardzo duży plus. Wózek nie będzie się rozjeżdżał we wszystkie możliwe strony. Bardzo dobra amortyzacja kół. Koła piankowe. Wielkość kół w sam raz, krawężnik nie straszny. Poniższej w zestawieniu z kołami pompowanymi (nieco już startymi). Dobrze sprawdza się zarówno po jeździe po pochodniku jak i po wertepach. 

Wady: nie jest to wózek dla 4 miesięcznego dziecka bo nie rozłoży się siedzisko na płasko a pod delikatnym kątem.  Producent jednak informuje, że dla dzieci od 6 miesięcy.  Dla mojego 5 miesięcznego niemowlaka w sam raz. Przy dużym ale dużym krawężniku jednak trzeba podnieść wózek od przodu ręcznie.


Sprawdzałam wózek na wertepach, długiej trasie, po chodniku, dziurawym asfalcie. Super. Prowadzi się go jedną ręką. Lekki, zwrotny, wytrzymały. Mamy już sporo za sobą i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona.



Poniżej przeklejam recenzję innych mam:
http://piklingowamama.blogspot.com/2014/02/magelan-bebetto-premiera.html
http://40tygodni.pl/silver20/blog/27845,Test-wozka-Bebetto-Magelan.html

Jak nie ten to jaki? To S-Lander Sojan. 2 lata gwarancji, pompowane koła można wymienić na piankowe wg uznania. Cięższy jedynie o kilogram. Większe koła. Powierzchnia siedziska ta sama. Cena 420zł Ten wydaje mi się taki kruchy a Sojan jest naprawdę stabilny. Przy 9kg wózku 1kg w lewo czy w prawo nie robi już różnicy. Dlaczego zakupiłam ten? Nie wiem, oba są porównywalne. Kupiłam pod wpływem impulsu.
Cena 470zł już z kosztami wysyłki. Kupiłam w sklepie:
http://baby-centrum.pl/magelan-bebetto

Edit: Po 6 miesiacach uzywania nie zauwazam zadnych wad. Dalej swietnie sie prowadzi, nic sie nie uszkodzilo, dziala sprawnie. Super, że jest taki lekki bo mała ma juz 12kg.

Pozdrawiam
Mama Tester

6 komentarzy:

  1. Ja jestem już po kilkunastu przejażdżkach Magelanem i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona, rozłożona buda do maksimum przydaje się podczas wiatrów albo kiedy jedziemy pod słońce skutecznie chroni dziecko, z tym pokrowcem na nóżki masz racje, ale mimo, że to spacerówka producent mógł lepiej to dopracować (w sklepie dowiedziałam się, że poprzedni model miał zapięcia pokrowca na gumki, szkoda, że ten zapina się tylko na dwa zatrzaski), myślę jeszcze nad zakupem parasolki przeciwsłonecznej na lato, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinie. Jest bardzo cenna. Jako świeża użytkowniczka Magelana mogłam coś przeoczyć. Niemniej jednak za takie pieniądze mamy naprawdę bardzo dobry wózek, porównywalny z wózkami za od 1200zł (wiem bo testowałam w sklepach). Przyglądam się innym mamom na osiedlu, gdzie mieszkam, czym wożą swoje dzieci i przewaga jest na Tako (super koła), Coneco Traper i jakieś dziwne wynalazki z doczepianymi nosidełkami. http://testermam.blogspot.com/2014/03/wozek-spacerowy-do-500z.html
      Jeśli miałabym dokonać zakupu jeszcze raz to albo ten albo Sojan. Z zawodu jestem kupcem więc zawsze jakość i użyteczność vs cena musi iść w parze i nie zwracam uwagi na markę, za którą najwięcej się płaci.

      Usuń
  2. Ja się "zakochałam" w wózku Bebetto Luca. Ciemny grafit na białym stelażu prezentuje się świetnie.
    Byłam w tym sklepie i oglądałam go na żywo.
    Cena znośna, prowadzi się super i na tych białych kołach...
    Zastanawiam się tylko czy wybrać fiotelik Ramatti czy dołożyć trochę i wziąć Maxicosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Firma Bebetto (polska firma) robi solidne wózki. Firma jest bardziej znana i ceniona poza granicami naszego kraju. Jeśli chodzi o wózek Bebetto Luca jest to bardzo przyzwoity wózek. Nawet dzisiaj miałam okazję podziwiać na osiedlu u jednej z mam. Zastrzeżenia. Jest to wózek 2w1. Z gondoli dziecko szybko wyrasta po 5-6 miesiącach musisz się przesiąść na wózek spacerowy a tu już w Luca robi ci się 9+5kg = 14kg plus dodatkowo dziecko ok. 8kg. Dasz radę z wnoszeniem? Chyba, że mieszkasz w domu to jak najbardziej polecam. Jeśli nie to zastanowiłabym się nad wózkiem gondolką do 700zł (są takie i to bardzo dobre) i później sama zadecydujesz jaki lekki wózek wybrać do 500zł Razem wyjdzie ci tyle samo co za Luca ok. 1200zł. Co do fotelików. Wszystkie są bezpieczne. Wybierz lżejszy  czasem dziecko trzeba przenieść z miejsca x do miejsca y i się robi problem.

      Usuń
  3. Ja mam Nico, ale chwalę bebetto i widzę co raz więcej takich wózków . każdy ma jakiś minus, ale bebetto plusuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam teraz u siebie wózek dziecięcy z https://pl.aliexpress.com/category/200217552/baby-stroller.html i jestem przekonana, że ten wybór był bardzo dobry. Tym bardziej, że sama cena jest bardzo atrakcyjna i jakość wykonania wózka mi również odpowiada. Najważniejsze jednak jest to, że się podoba on mojemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń